Johnny Trigger: Definitive Edition
Джонні Тріггер - міжнародна людина хаосу! Стильний, смертоносний і плавний, як більярдна куля, Джонні Тріггер - людина на місії в цьому нон-стоп платформері, де дія ніколи не закінчується. Ця насичена подія включає в себе контент з базової гри і 6 DLC: - 6 нових скінів: Божевільний, М'ясник, Месник, Мисливець, Джоннібі та Стрілець - 6 нових видів зброї: Шоу-тайм, Помста, Ураган, Дрібниця, Кулемет і Розпил - 4500 додаткових дорогоцінних каменів для купівлі інших валют - 175 додаткових головоломок, щоб розблокувати ще більше коміксів - 65 додаткових ключів, щоб відкрити замкнені двері в базі - 150 додаткових молотків, щоб розблокувати ще одне покращення в базі - 35000 додаткових грошей, щоб купувати або малювати зброю та скіни в крамницях Чи є у вас те, що потрібно, щоб знищити підпільний світ мафії? "Менше балачок, більше куль" - це девіз Джонні, який бігає, стрибає, крутиться, ковзає і продовжує стріляти, поки кожен поганий хлопець не вляжеться в пилюку. Пірнайте з головою і починайте стріляти! Короткі, але надзвичайно захоплюючі рівні Johnny Trigger роблять цю гру ідеальним екшеном, щоб заповнити коротку перерву. А якщо у вас є трохи більше часу, на вас чекають нові завдання та нові виклики за кожним кутом.