Hole io
Обирайте свою улюблену шкіру, їжте, ростіть і залишайтеся живими. Змагайтеся в багатокористувацькому режимі з 4 гравцями або з'їдайте все наодинці. Ростіть, ковтаючи все, що зустрічається перед вами, будь то сміттєві баки, пожежні гідранти чи автомобілі. Станьте достатньо великим, щоб поглинути ще більші об'єкти або інших гравців. Їжте, поки ніщо і ніхто не стане на вашому шляху! Особливості: - 6 карт з різними предметами для поглинання - 13 анімованих скінів, щоб ваша чорна діра виглядала крутіше - 2 багатокористувацькі режими до 4 гравців на одному екрані! - нескінченний режим, де ви ковтаєте речі, що падають з неба - бонуси, що з'являються під час гри - збирання тематичних наклейок - просте управління, щоб кожен міг грати - прості правила та море задоволення!