Hairdresser Liquidator Bundle
Chornobyl Liquidators: Chornobyl Liquidators — це не фантастична історія про дослідження Зони. Це розповідь про реальних людей, які стикаються з реальною загрозою — аварією на Чорнобильській АЕС. Невидиме випромінювання, КДБ, складні моральні вибори… Чи вистачить у вас сміливості та сил, щоб прийняти цей виклик? HAIRDRESSER SIMULATOR: Створюйте нові зачіски для клієнтів. Стрижіть, фарбуйте та укладайте до досконалості. Вдосконалюйте свої навички та опановуйте ремесло. Розвивай свій бізнес та оновлюй салон. Отримуйте прибуток, наймайте працівників - прагніть до вершини!