Gori: Cuddly Carnage
ВАТ «Круті Іграшки», яка дотримується філософії безперервного споживання, створила «Ультраулюбленців». Унікальні компаньйони, що ніколи не відчувають голоду, не ходять до вбиральні й не піддаються плину часу. Навряд чи хтось очікував, що мутація перетворить цих ідеальних улюбленців на іграшки-покручі з нічних жахів, схиблених на знищенні людства. Опануйте розривну зброю й спустошливі комбо в епічній битві за порятунок галактики від армії Гарнюнь і знайдіть професорку Ігрек, що створила жахливі іграшки, ― єдину людину, що піклується про Горі та його друзів. Удосконалюйте свої навички в цьому бойовому платформері! Проторуйте шлях крізь заплутані краєвиди, сповнені небезпек, і смійтеся над дорослими жартами під акомпанемент саундтрека, від якого зводить кістки й пульсує кров! У цій динамічній захопливій пригодницькій грі нашим вимушеним героям доведеться вистежити й знищити генералів армії Гарнюнь, а потім скористатися допомогою найбільш непередбачуваних і дивакуватих союзників, щоб з’ясувати всю правду про ВАТ «Круті іграшки» й відкрити таємниці цієї рубанини! Готуйтеся відкрити різанину з обіймами! ГРАЙТЕ ЗА КРУТОГО КОТИКА! Горі — один з останніх прототипів штучних улюбленців, якого потай вивезли з ВАТ «Круті Іграшки». Він чарівний та любить обійми, однак надто смертоносний. З ТАКИМИ ДРУЗЯМИ... Врятуйте галактику з командою найдивакуватіших героїв — від Ф.Р.Е.Н.К.а й CH1-P до купи раптових союзників! Ви поринете в події, наповнені душевного дорослого гумору, подекуди такого ж гострого, як леза Ф.Р.Е.Н.К.а! УБИВАЙТЕ СТИЛЬНО! Бийтеся з кровожерливими ордами армії Гарнюнь у динамічних боях, зброєю в яких стане ваш говерборд! Використовуйте найрізноманітніші трюки — пауерслайд, гринд й оберти, щоб влаштувати НЕСАМОВИТУ бійню та набрати якомога більше очок комбо! ПІДВИЩУЙТЕ РІВЕНЬ! Загрози підстерігають вас усюди: на вулицях міста з неоновими вивісками, на залитих смертоносними токсинами фабриках іграшок, страхітливих ярмарках і всередині ігрових автоматів. Відшліфовуйте навички, долаючи перешкоди й знищуючи іграшок-мутантів у цьому бойовому платформері! ЗАРЯДЖАЙТЕ Й СТРІЛЯЙТЕ. У цього котика є кігті... І спустошливий арсенал із вибухівкою, холодною зброєю та прийомами, що можна розблокувати, за допомогою яких він винищує армію Гарнюнь найжорстокішими й стильними способами. ПОЛЮЙТЕ НА СЕКРЕТИ. Використайте неабиякі вміння говерборда долати перешкоди, щоб дослідити всі потаємні закутки рівнів і знайти колекційні предмети, які відкриють нові круті фільтри, костюми й зовнішні вигляди Горі! МІСИВО. Розважтеся досхочу із лезами Ф.Р.Е.Н.К.а! Шматуйте все довкола: готуйтеся до страхітливого боді-горору й найжахливіших іграшок-покручів у світі! ВИБУХИ Й САУНДТРЕК. Катайтеся на роликовій дошці й убивайте під оригінальний саундтрек, що зводить кістки й поєднує ознаки кількох жанрів.