Giant Rush
Біжи та збирай чоловічків твого кольору, щоб ставати більшим і сильнішим! Перехитри пастки, уникай небезпеки та трощи все на своєму шляху. Чим більшим ти стаєш, тим нездоланнішим будеш! Зустрінься з велетенськими босами в епічних битвах. Ухиляйся від їхніх потужних атак, контратакуй і перемагай! Покажи свою силу, поваляючи найбільших велетнів, і доведи, що ти найкращий! Відкривай неймовірні нагороди під час гри. Поліпшуй своє місто, щоб заробляти більше грошей, налаштовуй персонажа класними аксесуарами та відкривай епічні фінішні анімації! Особливості: - Збирай чоловічків свого кольору, щоб ставати більшим і сильнішим! - Ставай міцнішим і перемагай величезних велетнів у напружених боях! - Поліпшуй місто, щоб отримувати пасивний дохід - Бийся з хвилями ворогів у режимі виживання та демонструй свої навички! - Обирай бойові покращення: додаткове здоров’я, шанс ухилення, критичні удари та інше! - Відкривай класні вбрання та аксесуари для персоналізації персонажа - Купуй нові та епічні фінішні анімації! Твої рішення визначать різницю між перемогою та поразкою!