Frozen Way Tri-Bundle
BUILDER SIMULATOR: Builder Simulator — це ідеальна гра для тих, хто хоче побудувати будинок з нуля, цеглина за цеглиною. У легкому режимі гра надає повні інструкції та підказки, але в складному ви не отримаєте жодної допомоги — доведеться покладатися на власні будівельні навички та робити все самостійно. Chornobyl Liquidators: Chornobyl Liquidators — це не фантастична історія про дослідження Зони. Це розповідь про реальних людей, які стикаються з реальною загрозою — аварією на Чорнобильській АЕС. Невидиме випромінювання, КДБ, складні моральні вибори… Чи вистачить у вас сміливості та сил, щоб прийняти цей виклик? HAIRDRESSER SIMULATOR: Створюйте нові зачіски для клієнтів. Стрижіть, фарбуйте та укладайте до досконалості. Вдосконалюйте свої навички та опановуйте ремесло. Розвивай свій бізнес та оновлюй салон. Отримуйте прибуток, наймайте працівників - прагніть до вершини!