Friends Vs Friends Deluxe Edition
Набір для найліпшого друга! Придбайте Deluxe Edition, щоб отримати базову гру Friends vs Friends разом із першими трьома преміальними розширеннями. Засипте друзів розкішними вбраннями й косметикою, які можна отримати за додаткові завдання.