For The King Franchise Bundle
For The King Король мертвий, убитий невідомим. Зараз у колись мирному королівстві Фахрул панує хаос. Не маючи куди розвернутися та розтягнувшись поза межами своїх можливостей, королева відчайдушно благає громадян країни повстати та зупинити хвилю майбутньої загибелі. Чи покінчите ви з хаосом? For The King II Королева Розомон колись була улюбленицею своїх підданих, але стала їхнім кошмаром після того, як поневолила людей у темних шахтах Фарула та утворила союзи з ницими й злими силами.