Monster Train 2
Могутні істоти, відомі як титани (Titans), захопили владу над Раєм. Колишні ангели й демони створили тимчасовий альянс, щоб разом протистояти спільному ворогу. Очольте ці клани й вирушайте в подорож на новозбудованих потягах крізь Пекло (Hell), Рай (Heaven) та Безодню (Abyss), щоб здолати титанів, перш ніж вони знищать світ. За брамою панує хаос! ОСОБЛИВОСТІ Могутні нові клани й вороги Командування у ваших руках! Виберіть один із п’яти нових кланів, кожен із яких наділений унікальними перевагами та стилем гри, та складіть стратегію на свій смак. Захищайте три вертикальні рівні від нових небезпечних ворогів, залучайте нових сильних бійців, покращуйте карти й експериментуйте, щоб вижити. Чи переможете ви нових титанів, які становлять майже нездоланну загрозу? Нові види карт Розкрийте весь потенціал колоди завдяки новим картам кімнат (Room Cards) і картам обладнання (Equipment Cards). Карти кімнат додають потягу значні підсилення, надаючи вам стратегічну перевагу над ворогами. Карти обладнання посилюють бійців завдяки різним бойовим бонусам! Динамічні функції та глибина Застава Союзу (Covenant Outpost) — це жвавий центр, який ви відвідуватимете після кожного заїзду. Тут ви знайдете основні особливості Monster Train 2, а також більше заглибитесь у сюжет через взаємодію з персонажами. Осередки Пекельного полум’я (Pyre Hearts). Кожен осередок Пекельного полум’я додає до ігрового процесу унікальні можливості. Розблоковуючи їх, ви зможете відкривати нові способи налаштування заїзду перед його початком, а також впливати на розгортання сюжету. Міжвимірні випробування (Dimensional Challenges). Готові до несподіваних поворотів? У цьому режимі на вас чекають спеціальні завдання, нові мутатори (Mutators) й унікальні косметичні предмети, які можна отримати за їхнє виконання. Кастомізація потяга. Розблоковуйте нові деталі для потяга й налаштовуйте його на свій смак. Журнал (Logbook ). У новій версії Журналу ви знайдете не лише записи про виконані цілі, а й нові відомості: інформацію про ворогів, завдання зі збирання й додаткові інструменти для порівняння себе з друзями. Щоденні завдання (Daily Challenges). Щодня на вас чекає нове завдання. Беріть участь у заїздах із модифікованими та добре знайомими мутаторами. Виступайте проти гравців з усього світу чи змагайтеся з друзями, піднімаючись на вершину таблиці лідерів завдяки системі оцінки навичок. Небесні альтанки (Celestial Alcoves). Стрімкий розвиток залізниці (Rail) привабив до Пекла багатьох відвідувачів. Приготуйтеся до численних випадкових подій, захопливого ігроладу й різних несподіванок поза межами світу Monster Train. Нескінченний режим (Endless Mode) Найбажаніша функція для гравців Monster Train! Подорожуйте залізницею, випробовуючи свої сили й витримку в дедалі складніших умовах. А також порівнюйте свої досягнення з результатами друзів!