Downward: Enhanced Edition
ПОЧАТОК ОСТАННЬОЇ ПОДОРОЖІ… Downward відправить вас в останню пригоду людства у пошуках причин апокаліпсису, який зробив Землю такою, як зараз. Паркурні навички та отримана суперсила стануть вам у пригоді під час подорожі дивовижними та небезпечними залишками минулих цивілізацій у пошуках легендарних артефактів, здатних стримувати смертоносні стихії, що прийшли у цей світ. Під час подорожі ви не будете на самоті, але що поробиш? Цей світ більше не призначений для людей… ПАРКУР Пориньте у захоплюючий паркур від першої особи на руїнах минулого, стрибайте, зісковзуйте, зависайте... Накопичуйте досвід для поліпшення статистики та здібностей персонажа, обертайте аномалії на свою користь і за допомогою навичок паркуру долайте Вартових Минулого, що постали з єдиною метою: закінчити вашу пригоду. ДОСЛІДЖУЙТЕ & ВІДКРИВАЙТЕ Ви нічого не отримаєте на блюдечку - сміливо досліджуйте відкритий світ і насолоджуйтеся захоплюючими краєвидами, пробирайтеся до таємних місць, збирайте корисні предмети і приховані скарби. Шукайте пояснення змінам цього світу та причини зникнення людства. Кінець цієї історії залежить лише від обраного вами шляху, знайдених скарбів і способів дослідження цього апокаліптичного світу.…. ""ПРИШЕСТЯ"" Коли три блукаючі планети раптом починають обертатися навколо атмосфери Землі, це означає загибель, катастрофу і кінець світу. Відновлення неможливо. Існує лише один шлях.... ...і це - Downward.