Deadside: Supporter Edition
Вміст Deadside Supporter Edition: - базова гра Deadside - доповнення «Комплект для прихильників» Придбайте образи, щоб розблокувати їх. Після цього вони стануть доступними в меню малювання майстерні. Додаткові об'єкти можна знайти у сховищі.