Construction Simulator - Spaceport Bundle
Якщо б вам довелося обирати між потужними екскаваторами та швидкими ракетами, що б ви обрали? Правильно, і те, й те з Construction Simulator – Spaceport Bundle! Це особливе видання містить гру Construction Simulator разом з доповненням Spaceport, і тому це ідеальний вибір для усіх, хто хоче розбавити свій будівельний бізнес дрібкою космічних веселощів. Створіть власний будівельний машинний парк з більш ніж 80 ліцензованих машин та агрегатів від 24 славетних брендів. Між них ви знайдете не лише класику Construction Simulator на кшталт Caterpillar чи Liebherr, але й повністю нових партнерів (таких як DAF та Wacker Neuson). Грайте на трьох різних мапах, кожна з яких пропонує масштабну кампанію: розвивайте ваш будівельний бізнес в уявному європейському місті Friedenberg, натхненним США Sunny Haven, або на тропічному півострові, ексклюзивному для доповнення Spaceport. Там вам доведеться взятися за будівлі, необхідні для запуску дослідницького супутника в далекий космос. Ну а якщо на будівництві вам знадобиться допомога, попросіть про неї друзів в багатокористувацькому мережевому режимі. У вашу команду зможе увійти до трьох інших гравців. То чого ж ви чекаєте? GET TO WORK.