Construction Simulator - Spaceport Expansion
Мріяли коли-небудь взяти участь у дослідженні всесвіту? Тоді додайте Spaceport Expansion до свого Construction Simulator! Це DLC перенесе вас на нову мапу тропічного півострова, де вам доведеться будувати космічний порт з нуля. Дві нові кампанії з трьох завдань кожна та епічна фінальна кампанія з ще двох завдань дадуть вам можливість побудувати дослідницький центр, стартовий стіл та багато інших будівель, необхідних для успішної відправки дослідницького супутника в далекий космос. Разом з подальшими завданнями час на проходження збільшиться на 40-50 годин. І чому б не насолодитися ними в багатокористувацькій грі з друзями? Масштабні будівельні майданчики чекають на вас!