Цифрове преміальне видання гри Persona 3 Reload
Пориньте в Темну годину та пробудіть своє серце до самих глибин. Цифрове преміальне видання гри Persona 3 Reload має такий вміст: – Гра Persona 3 Reload. – Цифровий артбук: 64 сторінки із зображеннями персонажів, концепт-артами, фонами й іншими ілюстраціями з гри! – Цифровий саундтрек: композиції з оригінальної Persona 3 в нових аранжуваннях, а також нові композиції з Persona 3 Reload, представлені командою Atlus, — усього 60 нових пісень. – Набір доповнень для Persona 3 Reload: набір костюмів Примарних викрадачів із P5R, набір костюмів академії Сюдзін із P5R, набори Персон із P5R 1 і 2, набір музики з P5R, набір костюмів школи Ясоґамі із P4G, набір Персон із P4G *Цифровий саундтрек доступний у вигляді окремої програми. Музику не можна завантажити окремо у будь-якому іншому форматі. Візьміть на себе роль нового учня школи, якого спіткала несподівана доля, коли він потрапив у годину, «заховану» між двома днями. Пробудіть у собі неймовірну силу й вирушайте в погоню за таємницями Темної години, бийтеся за своїх друзів і назавжди залиште слід у їхній пам'яті. Persona 3 Reload — це захоплююче переосмислення визначної для жанру рольової гри, відродженої для сучасної епохи. Ключові особливості: – Оцініть переломну гру серії Persona, перероблену з найсучаснішою графікою, модернізованими функціями та фірмовим стильним інтерфейсом. – Пориньте в емоційну подорож із новими сценами, взаємодіями персонажів і додатковою озвучкою. – Обирайте, як із користю проводити кожен день — від дослідження Порт-Айленду до встановлення щирих зв'язків з улюбленими персонажами. – Створіть оптимальну команду, щоб знищувати потойбічних Тіней і наблизитися до істини.