Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name делюкс видання
ДЕЛЮКС ВИДАННЯ МІСТИТЬ: -Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name -Набір Legendary Fighter У затоці, подалі від сторонніх очей, пришвартований таємничий контейнеровоз, відомий як «Фортеця». У його центрі знаходиться Колізей, а на бойову арену вийшли троє ігрових персонажів — легендарних якудза. Увійдіть та грайте одним із героїв або разом з ним: Горо Маджіма — Скажений пес з Шімано Тайга Саєджіма — Вбивця вісімнадцяти Дайго Доджіма — 6-й голова клану Тоджо Здобудьте перемогу разом із цими союзниками в остаточному протистоянні! ЗІТРІТЬ МИНУЛЕ, ЩОБ СТВОРИТИ МАЙБУТНЄ Казума Кірю, колишній могутній якудза, інсценував власну смерть і відмовився від свого імені заради захисту сім'ї. Тепер його намагаються втягнути у конфлікт. Хтось прагне, щоб він вийшов із тіні і повернувся. Узявши собі псевдонім «Джорю», Кірю вирушає в карколомну динамічну подорож, повну красивих краєвидів, бійок, цікавих героїв та завдань. НЕПЕРЕВЕРШЕНІ БОЙОВІ СТИЛІ Обирайте стиль бою (якудза або таємний агент) та вирушайте трощити ворогів. Стиль якудза із неймовірно агресивними рухами змушує ворогів тремтіти від страху. Додайте туди ще силу та міць Кірю — буде ефектно! Або наносіть удари у стилі агента з абсолютною швидкістю та точністю, використовуючи безліч класних пристосувань, наприклад електрифіковані дроти, щоб оглушити ворогів, а потім відправити їх у політ. Пристосовуйтеся до ситуації, комбінуйте стилі та долайте натовп ворогів. БЕЗКІНЕЧНА РОЗВАГА Незалежно від того, б'єтеся ви на арені, співаєте в караоке, насолоджуєтесь напоєм у клубі або граєте в міні-перегони, на вас чекають дивовижні враження. Таємничий інформатор на ім'я Акаме дає вам загадкові завдання, завдяки яким перед вами поступово розгортається епічне протистояння. Дізнайтеся про нього більше, досліджуючи Сотенборі та Йокогаму. ТАКОЖ ВХОДИТЬ СПЕЦІАЛЬНА ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНА ВЕРСІЯ ГРИ LIKE A DRAGON: INFINITE WEALTH Після завершення гри Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name ви зможете спробувати спеціальну ознайомлювальну версію Like a Dragon: Infinite Wealth!