Bramble: The Mountain King
Bramble The Mountain King відправляє вас у неймовірну та небезпечну подорож приголомшливими місцями. Візьміть на себе роль Олле — хлопчика, який прагне врятувати свою сестру, викрадену жахливим тролем. Не все у Bramble саме так, як здається на перший погляд. У цих незвичайних землях при зіткненні з великими або маленькими істотами вам потрібно вирішити, коли можна наблизитися до них, а коли краще сховатися. У цих лісах і печерах затаїлися голодні та підступні чудовиська. Будьте обережні... Призвіть Іскру Відваги — зачарований фрагмент, що наділяє вас здібностями, необхідними для подолання випробувань. Перемагайте жахливих істот на своєму шляху різними та унікальними способами. Майте на увазі, що відвага без доброти може схилити вас на темний бік.