Bomber Crew & Space Crew
Це Space Crew: Legendary Edition. Легендарно складна одиночна гра-симулятор стратегічного виживання! Ви капітан Об’єднаних сил оборони, капітан свого власного корабля. Набирайте свою команду, налаштовуйте свій корабель і вирушайте досліджувати галактику, захищаючи Землю від таємничої позаземної загрози, відомої як Фазміди! Попереду будуть випробування. Члени екіпажу будуть втрачені. Необхідно виконувати небезпечні місії. Галактичні легенди будуть створені! Bomber Crew — це симулятор стратегічного бомбардування Другої світової війни, де виконання мети так само важливо, як і збереження екіпажу в живих, оскільки смерть є постійною!