Bish Bash Bots
Bish Bash Bots — унікальна суміш казуальної стратегії в жанрі tower defense і бойового екшена. Об'єднуйтеся в команди в режимі диванного кооперативу, онлайн чи грайте поодинці й рятуйте світ. У цьому мультяшному далекому майбутньому роботи стали невід'ємною частиною повсякденного життя. Але все змінилося, коли в ботів, нібито без жодної причини, стався збій, і вони почали масово викрадати світові технології. Посеред хаосу на порятунок людства стає різношерста купка героїв, кожен із власними навичками. Вони вирушають у велику пригоду, щоб перезавантажити роботів і врятувати світ. Будуйте модернізовані турелі, відкривайте нові гаджети й лупцюйте ботів величезними молотами. Подорожуйте світом з яскравими й різнобарвними біомами. Використовуйте стратегію, щоб оборонятися від орд роботів і врятувати людство! > Динамічні вороги Великі орди динамічних ботів, яких можуть штовхати, штурхати й гамселити як гравці, так і турелі. > Поєднання стратегії й бойовика Унікальна суміш казуальної стратегії в жанрі tower defense і бойового екшена. Розмахуйте величезними молотами, бігайте й стрибайте яскравими рівнями та з'ясуйте, як найкраще використовувати турелі проти нападницьких хвиль ботів. > Грайте з друзями чи поодинці Веселіться як у кооперативі, так і в одноосібній грі. Грайте онлайн або локально до 4 гравців. Також можна грати разом у будь-яких комбінаціях онлайн і по локальній мережі. > Розмаїття рівнів Подорожуйте футуристичним світом через 32 яскраві й різнопланові рівні. Долайте унікальні випробування у 8 біомах: від вулкану, що перегріває ваші турелі, до рослин-мутантів, що хапають гравців у джунглях. > Відкривайте нову техніку Поповнюйте свою колекцію новими турелями й гаджетами по мірі просування світом. Використовуйте їх для боротьби з численними унікальними ботами. Проходьте випробування, щоб розблокувати нові предмети персоналізації. > Ні хвилини спокою Гравцям завжди буде чим зайнятися замість того, щоб просто чекати подальшого розвитку подій. Будуйте й модернізуйте турелі, збирайте брухт, лупцюйте ботів і використовуйте особливі турелі в боротьбі за порятунок світу.