Aaero2
Слідуйте за смугами світла, щоб звільнити енергію у музиці, подорожуючи захоплюючими інопланетними світами. Літайте самотужки або об'єднуйтеся з другом. Зустрічайте дивних ворогів та гігантських босів. Випускайте знищувальні ракетні удари і вогняні баранівки на ритм епічного саундтреку від Monstercat. Aaero2 - це продовження високо оціненої гри 'Aaero' (2017). Гра була повністю перебудована з урахуванням кожного коментаря щодо першої гри.