Before Exit Ultimate Bundle
Пориньте в ультимативну збірку закриття змін із Before Exit: Supermarket, Before Exit: Gas Station та двома захопливими доповненнями DLC. Прибирайте робоче місце, розгадуйте логічні загадки та перевіряйте кожне завдання у цій напруженій суміші симулятора ходьби та пошуку аномалій. Працюйте глухої ночі або розслідуйте дивні денні явища, щоб виконати всі доручення та вижити під керівництвом деспотичного боса. Чи вистачить у вас сил закінчити зміну й безпечно повернутися додому?