Aquapark io
Змагайся в багатокористувацькому режимі з до 4 гравцями або насолоджуйся ковзанням наодинці. Доведи, що ти найшвидший! Скотися величезною водною гіркою, що спіраллю спускається з неба, обжени друзів, штовхни їх із траси чи скористайся покращувачами, щоб отримати перевагу. Найсмішніше — ти можеш будь-коли стрибнути з траси й приземлитися на нижчому рівні, миттєво випередивши всіх! Особливості: - 12 великих карт із гірками - 31 кумедний скін, 11 плавзасобів, 13 дельтапланів - багатокористувацький режим до 4 гравців на одному екрані! - відкриття паків із випадковими скінами - поява таємничих покращувачів під час гри - запальна відпускна музика - просте керування, щоб кожен міг грати - прості правила й море веселощів!