Aquapark io: Sweet and Spooky DLC
З цим DLC ви розблокуєте: - Карту "Цукерковий стаканчик - Шкіру привида - Золота шкіра привида - Шкіра відьми - Золота шкіра відьми - Шкура гарбуза - Золота шкура гарбуза - Шкіра феї - Шкура кролика-морозива - Шкіра акули - Коров'яча костюмна шкіра - Шкіра костюма свині Ковзайте, стрибайте, літайте і станьте найшвидшим солодким і моторошним гравцем!