Anthology of Fear
Після місяців пошуків ніхто не зміг знайти вашого брата. Коли вся надія на допомогу втрачена, ви берете справу в свої руки. Розгадайте таємницю зникнення брата, прокладаючи собі шлях через тривожні межові локації. Візьміть участь у одноосібному розслідуванні та розкрийте таємницю зникнення вашого брата. Дізнайтеся правду, досліджуючи тривожні граничні локації. Але будьте обережні, адже ваш шлях крізь цей кошмар буде вимощений небезпекою. ЗНАЙДІТЬ ВИХІД ІЗ КОШМАРУ. Відкривайте історію главу за главою, кожна з яких розкриває їхню спільну трагедію. Досліджуйте втілені жахи людської свідомості та пробивайтеся крізь них, щоб знайти свого брата. ВІДКРИЙТЕ ДЛЯ СЕБЕ ПРАВДУ. Ваше особисте розслідування приводить вас до покинутого медичного закладу. Поступово ви дізнаєтеся про його тривожне минуле, а також про те, що сталося з людьми, пов'язаними з ним. ВІДЧУЙТЕ ПАРАНОРМАЛЬНЕ. Пориньте у спогади людей, пов'язаних зі зникненням вашого брата. Відчуйте незрозуміле, переживіть неймовірне і складіть шматочки докупи. ЗАВЕРШІТЬ СВОЄ РОЗСЛІДУВАННЯ. Уникайте небезпек, що чекають на вас на шляху до істини. Взаємодійте з оточенням і беріть участь у сюрреалістичних подіях, які можуть допомогти вам зрозуміти, що сталося.