Another Crab's Treasure
Примірте на себе роль рака-самітника на ім'я Кріл і використовуйте підручне сміття для захисту від атак ворогів, які багаторазово перевершують вас у розмірах. Вирушайте на епічне полювання за скарбами, щоб повернути свою мушлю, та розкрийте темні таємниці, що приховує забруднений океан. СМІТТЯ ЧИ СКАРБ? У цьому підводному суспільстві сміття — це не просто частина життя, а цінний ресурс, який використовується для створення всього, від модного одягу до вогнепальної зброї. Однак разом зі сміттям приходить і таємнича небезпека — якийсь слиз, здатний погубити весь океан. ВЧІТЬСЯ У ПРИРОДИ Досліджуючи океан, Кріл вивчатиме різноманітні техніки умамі — потужні атаки, перейняті в морських мешканців. Бийте ворогів із вражаючою міццю рака-богомола, ловіть їх у пастку за допомогою жахливого пурпурного черв'яка й виконуйте безліч інших прийомів. НЕЗВІДАНІ ГЛИБИНИ Океан глибший, ніж можна собі уявити. Пробивайтеся через зарості водоростей, коралові рифи, міста з піщаних замків і навіть непроглядну пітьму глибоководних каньйонів — і все заради повернення дорогоцінної мушлі. ГРАЙТЕ У СВОЄМУ ТЕМПІ Another Crab's Treasure, доступна як ветеранам жанру, так і гравцям-новачкам, дає змогу вести гру незалежно від рівня навичок і кількості приділеного часу – допоміжні опції роблять гру більш прихильною до гравця.