Aborigenus
Aborigenus — платформер у доісторичному фентезійному антуражі з елементами рольової гри. Ви — воїн мирного племені, чиї близькі були викрадені ворогами. Здається, з ними хочуть зробити щось жахливе. Ваш клан відправив найкращих воїнів їх врятувати, але жоден з них не повернувся. Чи вийде це у вас? Полюйте на агресивних тварин, вивчайте нові вміння та боріться з цілим плем’ям. Бути шаманом, мисливцем або воїном — вибір за вами. Чи зможете ви врятувати летючі острови від зла? Особливості: - Верхова їзда на курках! - Широкий вибір навичок під різні стилі проходження. - Острівні ландшафти з унікальними ворогами.