The Alters: Deluxe Edition Upgrade
Цей продукт призначений для користувачів, які бажають отримати вміст Deluxe Bundle, але вже мають базову версію гри The Alters. The Alters: покращення до делюкс-видання не включає саму базову гру The Alters. Пориньте в емоційну науково-фантастичну історію й зробіть свої враження ще глибшими з делюкс-виданням гри. Ця надихаюча колекція містить: The Alters: оригінальний саундтрек The Alters: делюкс-костюми 1 доповнення, випущене після виходу гри The Alters: Original Soundtrack Вирушайте в космічну експедицію, де таємничі звуки переплітаються з глибоко особистими питаннями. У The Alters композитор Пйотр Мусял у співпраці з 11 bit studios створили саундтрек (у форматах MP3 і WAV), який уразить вас до глибини душі. The Alters: Deluxe Outfits Подорож по негостинній чужій планеті може заграти несподіваними фарбами. Вибирайте альтернативні версії спортивного костюма та скафандра головного героя, прикрашені золотими й срібними елементами — і зробіть образи альтерів по-справжньому футуристичними. The Alters: Future DLC Наступного року заплановано випуск DLC для гри The Alters. Пропонуємо вам доєднатися до цієї пригоди. Наша мета — зосередитися на розробці тих актуальних ідей, які здаються вам найцікавішими, щоб додати в гру найочікуваніші зміни та функції.