X-Morph: Defense & Zombie Driver Bundle
Bu Paket, EXOR Studios tarafından yaratılmış iki oyunu içerir: X-Morph: Defense ve Zombie Driver Ultimate Edition. X-Morph: Defense, "top down shooter" ve kule savunma stratejisinin eşsiz bir birleşimidir. İşgalci sensin! Yıkıcı silahlarını kullan veya düşmanlarını kuleler labirentine sok. Zombie Driver Ultimate Edition ise arabalar, hız, patlamalar, kan ve zombilerin çılgın bir karışımıdır! Epik bir hikaye modunda mücadele edin veya Slaughter and Blood Race modunda kendinizi test edin.