X-Morph: Defense
Top down shooter ile tower defense'in eşsiz birlikteliği. Kaynakları için Dünya'yı işgal eden bir uzaylı ırkı olan X-Morph’sun. İnşa modu ile çeşitli türdeki uzaylı kulelerin dikkatli bir şekilde seçerek stratejini oluştur veya doğrudan muharebeye katıl. Olağanüstü planlama özgürlüğü sunan bir ortamda yaklaşan düşmanlara karşı labirentler oluştur. Savunmanı desteklemek ya da benzeri görülmemiş bir yıkıma tanık olmanın tadını çıkarmak için binaları yık ve köprüleri çökert.