Worms W.M.D
Solucanlar gelmiş geçmiş en yıkıcı oyunlarıyla geri döndüler. 2 boyutlu muhteşem el çizimi görünümü; yepyeni silahlar; zanaatkarlık, araçlar ve binaların takdimi ve ayrıca çok sevilen klasik silahlar ve oynanışın geri dönüşüyle, Worms W.M.D gelmiş geçmiş en iyi solucan deneyimi! Elinin altındaki yeni ve klasik silahlardan oluşan kocaman bir cephanelik ile, giderek zorlaşan 30 sefer seviyesinde ilerle. Savaş alanına hükmederken, düşman saflarında kaos yaratmak için yeni araçları ve taktik avantajı edinmek için binaları kullan! Kademeli oyun dahil, yerel veya çevrimiçi çok oyunculu oyunlarda, eğlenceli kitlesel solucan savaşında her birinde sekiz adede kadar solucanla, beş adede kadar rakiple kapış. Eşek Heykeli ile rakiplerini yerle bir et. Kutsal El Bombası ile onları solucan kıyması haline getir. Helikopterlerle gökyüzünden cehennemi yağdır veya tank ile onları maziye göm. Elinin altındaki 80 silah ve aletle, en kaotik Worms bu! Öne Çıkan Özellikler: Muhteşem 2 Boyutlu görüntü - Worms formülünün gelmiş geçmiş en iyi uygulaması şimdi yepyeni solucanı ve muhteşem 2 boyutlu dijital çizimiyle. Araçlar - Seride ilk kez kullanılan araçlarla solucan savaş alanında işler iyice ciddiye biniyor. Savaşa hazır tanklarla araziye hükmedecek, cehennemi yağdırmak için göklere çıkacak ve daha neler neler yapacaksın! Binalar - Solucanlarını gözlerden uzak tutup, binalarda saklayarak doğrudan saldırılardan koruyarak taktik avantajı elde et! Zanaatkarlık - Artık rakiplerinin sırasını beklerken boş durmayacaksın! Düşmanlarına saldırmak için; Elektrikli Koyun, Pasta Bazukası ve Kutsal Mayın Bombası gibi öğelerin zalimce geliştirilmiş versiyonlarını yapmak üzere için oyunlar esnasında gökten düşen zanaat sandıklarını yakala! Klasik Worms Görünümü ve Oynanışı - Yepyeni cihazımız, serideki fanların favorilerinin hissini yeniden yaratıyor ve çok sevilen Klasik Ninja İpini yeniden sunuyor. Yeni ve klasik silahlar - Geri dönen klasikler ve Uyduruk Telefon Pili, İstenmeyen Hediye ve Aman Tanrım Darbe gibi bir dolu yeni ekleme dahil olmak üzere 80'in üzerinde silah ve alet elinin altında. Monte Edilmiş Silahlar: Sanki 80 silah ve alet yetmiyormuş gibi! Arazinin etrafına yerleştirilmiş bir dizi farklı silah türü, savaş çığırtkanı solucanlarının DAHA DA fazla hasar yapmasına imkan tanıyor! Eğlenceli tek oyunculu savaş ve çevrimiçi ve yerel çok oyunculu savaş - Worms W.M.D, tek oyuncular için Eğitim Görevleri, Seferberlik Görevleri ve Mücadelelerden oluşan koca bir cephanelik ile ateşe hazır geliyor! Eğitimden sonra, kademeli oyun dahil olmak üzere, her bir haritada sekiz solucanıyla altı oyuncuya kadar imkan tanıyan çok oyunculu modlarda tahribat yarat!