Shieldwall
Shieldwall, strateji unsurları içeren eğlenceli bir üçüncü şahıs taktiksel savaş simülatörüdür. Shieldwall ile savaş alanında bir tim lideri gibi hissedersiniz. Sezar'ın size ihtiyacı var! Galya'yı fethetmek o kadar kolay değil. Kartal'ın altında durun ve Roma'nın şerefi için lejyona liderlik yapın!