Wasteland 2: Director's Cut
Orijinal Fallout'un üreticilerinin sunduğu Wasteland 2, dünyanın ilk kıyamet sonrası RPG oyununun devamıdır. Wasteland'ın cehennemi andıran toprakları izinizi bırakmanız için sizi bekliyor… veya bunu denerken ölmeniz için. 80 saati aşan oyun suresiyle, Çöl Korucu birliğinizi nükleer atık bölgesinin bu kısmındaki en yok edici silahlarla donatacaksınız, strateji becerilerinizin sınırlarını test edeceksiniz ve Wasteland'a adaleti getireceksiniz. Özellikler: - Her Sorunun Tek Bir Çözümü Yok: Kapıyı açmak için anahtarı bulmak istemiyor musunuz? Kilidi seçin, botunuzla kırın veya açmak için patlatıverin! -Karar Verme... Sonuçlarıyla: Hem kısa hem de uzun vadeli tepkisellikle, seçimleriniz dalga dalga yayılır, oyundaki olayları değiştirerek Wasteland'dakilerin hayatını sonsuza dek değiştirir. -Devasa ve Özelleştirilebilir: Yüzlerce karakter. Korucularınızın görünüşünde binlerce değişiklik yapabilirsiniz. 150'den fazla silah. Her bir oyuncu kendine özel bir deneyim yaşar. Copyright 2015 inXile entertainment Inc., Wasteland, Wasteland logoları ve inXile entertainment ve inXile entertainment logosu, inXile entertainment Inc. şirketine ait markalar veya ABD ve/veya diğer ülkelerde tescilli ticari markalardır. Copyright 2002-2015, inXile entertainment, Inc. Tüm Hakları Saklıdır. Fallout, Bethesda Softworks LLC şirketine ait bir tescilli ticari markadır.