Voidtrain
Bu oyun henüz geliştirme aşamasındadır. Zaman içinde değişebilir veya değişmeyerek nihai ürün olarak piyasaya sürülebilir. Yalnızca oyunun şimdiki tamamlanmamış halinden memnunsanız satın alın. Bir mühendissin ve kendini tarihe, kurallara ve geleceğe sahip tuhaf ve gizemli Hiçlik'te buluyorsun. Kendi trenini inşa et ve geliştir, güçlü silahlar üret, çeşit çeşit düşmanla savaş ve Hiçlik'in gerçeküstü topraklarında tek başına veya arkadaşlarınla birlikte hayatta kal. HİÇLİK'İ KEŞFET Gizemli ve özgün mekânlarla dolu, devamlı değişen, muazzam bir dünyayı keşfet. İçinde bulmacalar ve tehlikeli hayvanlar barındıran yüzen adaları araştır. Mayın tarlalarından geç ve depoları ziyaret et. Sevimli mi sevimli Rofleemo'larla tanış ve onları da mürettebatın bir parçası haline getir. Macera peşinde olanlar için Hiçlik bulunmaz bir cennettir, o yüzden çeşitli zorluklara hazır ol! KENDİ TRENİNİ İNŞA ET Treni yalnızca genişletmekle kalmayacaksın, ayrıca sıfırdan inşa edebileceksin. Boş bir drezinle başla ve birden çok vagon ve gelişmiş bir motor ekleyerek onu hakiki bir tren haline getir. Treninin görünüşünü özelleştir ve hatta ambarlardan tezgâhlara, dekorasyonlardan masalara türlü nesnelerle trenini doldur. HAYATTA KALMAK İÇİN SAVAŞ Hiçlik tehlikeli bir yer olduğu için yolda sıradan askerlerden kana susamış köpekbalıklarına kadar türlü türlü düşmanla karşılaşacaksın. Hem silah hem de ekipman üret ve bunları özelleştir. Gerektiğinde kaç, arenalarda birçok düşman dalgasına diren, karakolları temizle ve her daim hayatta kalmak için savaşmaya hazırlıklı ol.