Wreck Runners
Wreck Runners, gizemli Bermuda Üçgeni'nde geçen, en fazla 4 oyunculu bir kooperatif extraction oyunudur. Kara, deniz ve havada ilerleyebilen ORCA mobil üssünün kontrolünü ele alın; lanetli batıkları, terk edilmiş tesisleri ve doğaüstü olayları keşfederek değerli ganimetlerin peşine düşün. Değerli yükleri kurtarmak, dev nesneleri fizik tabanlı araçlarla taşımak ve sis ile içinde gizlenen yaratıkların giderek büyüyen tehditlerine karşı koymak için güçlerinizi birleştirin. Aracınızı yükseltin, değişken hava koşullarına uyum sağlayın ve bilinmeyenin daha da derinine ilerleyin; her keşif gezisi yeni fırsatlar, riskler ve keşifler sunar. Her keşif gezisi, risk ile ödül arasında hassas bir dengedir. Kotanızı dolduracak kadar ganimet toplayın, sis ekibinizi yutmadan önce kaçın ve Bermuda Üçgeni'nde gizlenen sırları açığa çıkarın.