Voidtrain - Tour De Void
Rofleemo ile bir tura çıkın! Görevlerini tamamlayın, bilet kazanın ve bunları yeni avantajlar, görünümler, kupalar ve lootbox’larla takas ederek Void yolculuğunuzu geliştirin. Rofleemo’lardan bazılarını depoda bırakmak her zaman biraz üzücüdür — Mühendisleri Void’in derinliklerine ilerlerken onlar ekipte yer olmadığı için geride kalmak zorunda kalır. Tour de Void DLC’si ile bu durum nihayet değişiyor. Oyun, evcil dostların bir süreliğine turist olarak sizinle seyahat etmesine olanak tanıyan yeni bir mekanik sunuyor; böylece ihtiyaç duydukları istasyona ulaşıp güvenle orada kalabiliyorlar. Turist istasyonları ve koltuklar inşa edin, Rofleemo yolcularını trene alın. Yol boyunca size görevler ve meydan okumalar sunacaklar. İsteklerini tamamlayarak bilet kazanın ve bunları çeşitli ödüllerle değiştirin: yeni ray görünümleri, karakter eşyaları, tren süslemeleri ve treniniz için kullanışlı avantajlar, yükseltmeler ve kupalar.