The Dark Pictures Anthology: House of Ashes
Dark Pictures Anthology, oyunda aldığın kararların hikayeyi belirlediği, birbirinden bağımsız, ayrı yönlerde ilerleyen, sinema tadında bir korku oyunu serisidir. House of Ashes, serinin üçüncü oyunudur. Irak, 2003. Çatışmalar sona ererken CIA saha ajanı Rachel King'in eşlik ettiği bir Askeri Birime, Zagros Dağları'nın gölgesinde bulunan ve yer altı kimyasal silah tesisi olduğundan şüphelenilen bir yeri araştırma emri verildi. Koordinatlara ulaşan arama ekibi, Çavuş Salim Othman'ın yönettiği yerel bir devriye ekibi tarafından pusuya düşürüldü. Muharebe sırasında bir yer sarsıntısı, yerde delikler açarak iki tarafın da gömülü bir Sümer tapınağının harabelerinin içine düşmesine neden oldu ve Arabistan Çölü'nün altındaki karanlıkta şeytani bir şeyler uyandı. Vahşi ve durdurulamaz bir sürü kadim ve esrarengiz yaratığın avlayacağı yeni bir avı vardı. Yer altındaki labirentte ilerleyerek korkunç bir tehditten kaçmaya çabalayan Birim, insanı dehşete düşüren keşifler ve imkansız kararlarla yüzleşecek. Curator's cut Curator's cut, diğer karakterlerin bakış açısıyla oynanabilecek, yepyeni seçimler ve alınacak kararlar ile yeni sahneler içeriyor. Curator's cut yalnızca ana hikayeyi tamamladığında kullanılabilir. Herkes kendi kurtuluşuna öncelik mi verecek yoksa korkularını ve kişisel husumetlerini bir kenara bırakarak birlik hâlinde mi savaşacak?