Heroes of Hammerwatch - Ultimate Edition
Aksiyon RPG rogue-lite oyunu Heroes of Hammerwatch, indirilebilir içeriklerinin tamamı ile burada! Forsaken Spire'ın tepesine ulaşmak için yöntemsel olarak oluşturulmuş seviyelerde ilerlerken sonsuz düşman sürüleri, tuzaklar, bulmacalar, gizemler ve tonlarca ganimetle karşılaş. Azimli kahramanlarına, görevinde yardımcı olacak geliştirmeler sunmak için seviyeni yükselt ve arkadaşlarını oyuna çağır! ÖZELLİKLER: - Her turda yeni bir zorluk sunacak yöntemsel olarak oluşturulmuş seviyeler. - Kalıcı ilerleme: Kahramanların bir turdan edindikleri deneyimi muhafaza eder ve seviye atladıkça daha da güçlenirler. - Çevrimiçi İşbirliği Modu: Çevrimiçi işbirliği modunda 3 adede kadar arkadaşınla oyna! - Kent yükseltmeleri: Kahramanlarına çeşitli geliştirmeler sunmak için 10 farklı binayı yenile. - 9 farklı sınıf: Her biri eşsiz istatistiklere, becerilere ve oyun tarzlarına sahip. - Farklı nadirliklerde 100'ün üzerinde eşsiz öğe. - 3 İndirilebilir İçeriği kapsar: Witch Hunter, Pyramid of Prophecy ve Moon Temple. Bir dolu ek beceri, öğe, keşfedilecek alan, 2 yeni oyun modu, 2 yeni sınıf ve çok daha fazlasını sunar! - Yeni Oyun+: Gerçek bir zorluğa hazır ol; üstelik onu aştığında bile mücadele hiç bitmeyecek!