Two Point Hospital: JUMBO Edition
3 milyondan fazla mutlu oyuncusuyla Two Point Hospital'ın neden bir sağlık fenomeni olduğunu öğrenin! Hastane inşası işindeki deneyiminizi, dört büyük genişleme paketi ve iki ek DLC ile bir sonraki seviyeye taşıyın; bunların hepsi BİR SÜRÜ ÖĞEYLE dolu olan olağanüstü bir Jumbo Edition'da bir araya geldi! Şimdiye kadarki en iyi fiyata sahip paket! Hem yeni hem de eski oyuncuların seveceği yeni içerikle dolu! Dört seçkin genişleme paketi, iki öğe paketi ve ana oyunu içerir. Bigfoot DLC'nin karlı topraklarından Pebberley Island'ın tropik diyarlarına, çeşitli alanlardaki 27 hastaneyle Two Point County'nin engin topraklarını boydan boya geçin. 189'dan fazla tuhaf hastalık, kişiliğe sahip çok çeşitli tedavi makineleri ve hastanelerinize yerleştirebileceğiniz bir sürü öğe içerir! Bigfoot, Pebberley Island, Close Encounters ve Off the Grid tam genişleme paketlerinin yanı sıra Retro Items Pack ve Exhibition Items Pack'i içerir. Two Point Hospital Hakkında İnşa et, tedavi et ve geliştir! Kendi hastanenizi tasarlayın ve inşa edin! Tüm Two Point County'deki en güzel veya işlevsel sağlık operasyonunu tasarlarken hiç yoktan bir başyapıt haline gelecek bir hastane inşa edin. Hasta (ve nakit para) akışını artırmak için koridorları, odaları ve bekleme alanlarını tam istediğiniz şekilde düzenleyerek hastanenizin tasarımını en iyi hale getirin. Mümkün olduğunca çok hastayı tedavi edebilmek için hastanenizi birden fazla binası olacak şekilde genişletin. Hastanenizin etrafına prestijini artırmak, hastaların can sıkıntısını azaltmak, mutluluğu artırmak ve bitmek bilmeyen yıl sonu ödülleri için dekoratif ve işlevsel öğeler yerleştirin. Alışılmadık hastalıkları tedavi edin! Two Point County'nin sıradan hasta tipleriyle dolu olmasını beklemeyin. Bu dünyada, Lamba Kafa hastalığından Kübizm hastalığına kadar her türlü alışılmadık hastalığı göreceksiniz; bunların her biri kendi özel tedavi makinesini gerektirir. Hastalıklara teşhis koyun, bunlarla başa çıkmak için doğru odaları inşa edin, doğru personeli işe alın ve ardından hazırlanın çünkü bu hastalıklardan birini tedavi etmek sadece bir başlangıç. Bir hastalığı yendikten sonra geliştirilmiş tedavileri ve makineleri araştırın ve hastanenizi sağlık alanında durdurulamaz büyük bir güç haline getirin. İlk hastaneniz her şeyin başladığı yer, peki ya sonrası?