Two Point Hospital: Close Encounters
Goldpan şehrinde bu dünyadan olmayan bir karşılaşmayla ilgili söylentiler devam ediyor. Two Point County'nin Doğu kesimlerindeki kumlu diyarların semalarında görülen bir ateş topu, bir dizi alışılmadık hastalık bu çoğu zaman unutulan şehrin sakinleri arasında anlaşmazlığa, kargaşaya ve genel bir huzursuzluğa neden olduktan sonra baş şüpheli haline geldi. Gerçek olmayanla mücadele etme yeteneğine sahip çok yönlü bir en üst düzey medikal yönetici olarak, yönetiminizin alandaki bazı önemli konumlara işlevsel erişimi var... Buna, halkın bilmesine gerek olmayan bazı alanlar da dahil. County'nin en iyi basın kurumu olan Two Point Squabbler neler olduğunu bilmek istiyor ve giriş biletleri de sizsiniz.