Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent
ÇİFTE AJAN OYNANIŞI, DALLANAN HİKÂYE AKIŞI Bir çifte ajanın hayatındaki aralıksız gerilimi ve vicdan azabı çektiren ikilemleri deneyimleyin. İki taraf için de oynayarak NSA ve teröristlerin birbiriyle çelişen hedefleri arasında kritik seçimler yapın. Kimi destekleyeceğinize, kimi sabote edeceğinize siz karar verin. Ne pahasına olursa olsun görevinizi yerine getirin, deşifre olmadan teröristlerin güvenini kazanın. Eylemleriniz, hikâyeyi ve oynanışı doğrudan etkileyerek sizi tamamen farklı sonlara ulaştıracak. İKONİK GİZLİLİK, GELİŞTİRİLEBİLİR EKİPMANLAR Artık seçimlerinize ve gizlilik becerilerinize bağlı olarak, geliştirilmiş gece görüşü de dâhil olmak üzere yükseltilebilir prototip cihazlar ve silahlarla zenginleştirilmiş meşhur Splinter Cell gizlilik oynanışının tadını çıkarın. ULUSLARARASI BİR CASUSLUK DÜNYASI Şanghay'dan ve Cozumel'den New York ve Los Angeles gibi şehirlerin teröristlerin yıkım planıyla tehdit edildiği Amerika'nın kalbine kadar seyahat edin. SÜRÜKLEYİCİ ÇEVRELER Görevlerinizi çalkantılı buz kütlelerinin arasındaki suların altında, kör edici kum fırtınalarının ortasında ve tozla dumanla kaplı ortamlarda gerçekleştirin. Lütfen dikkat: Bu oyunun çevrim içi özellikleri artık desteklenmemektedir. Çok oyunculu ve eşli oyun modları artık çalışmamaktadır.