The Monster Couch Party Pack
Monster Couch'tan özel parti paketini alın! Bu paketi alarak oyun koleksiyonumuzdan indirimli yararlanın. Tetsumo Party - Şimdi Tetsumo Party zamanı! Sumo güreşçilerinin eğlenceli bir yarışmada kazanmasına yardımcı olun. Kollarını ve bacaklarını kontrol ederek onları yaklaşan bambu duvarına sığdırın veya … en absürt şekilde düşürün! Die for Valhalla! - Vikinglerin diyarında korkunç bir geçit açıldı. Büyük Yüce Yaşlı, dünyayı ele geçirmeyi planlıyor. Dört bir yanda kaos yayılıyor ve bu daha sadece başlangıç! Acemi Valkürler, yeni gizemli arkadaşları ile dünyayı kurtarmak için yola çıkıyor. Başlarına en fazla ne gelebilir ki?