The Elder Scrolls Online ana oyununun yanı sıra Morrowind, Imperial City, Orsinium, Thieves Guild ve Dark Brotherhood maceralarını içerir. Her efsanenin bir başlangıcı vardır ve The Elder Scrolls Online'da her şey seninle başlar. TES V: Skyrim'den 1.000 yıl önce, Tamriel'in renkli geçmişinde hikâyeni yaz. Her üç ayda bir yeni Sezonlarla oyuna ücretsiz maceralar ve ödüller eklenir. Dünya, yolculuğunla şekillenir. SEZONLARA HOŞ GELDİN - Oyuna üç ayda bir eklenen, klasik TES geçmişinden esinlenen yeni hikâye ve deneysel içeriklere adım at. Oyna ve Tamriel Tome'larıyla destansı ödülleri aç. RENKLİ BİR FANTASTİK DÜNYA - Tamriel'e git ve macera dolu bir dünyayı keşfet. Morrowind'de mantar ormanlarını gez, Oblivion'da Daedra ile savaş veya PvP savaşlarda diğer oyuncularla düello yap. ORTAK BİR EVRENDE GEÇEN ZENGİN HİKÂYELER - Sevilen Elder Scrolls oyunlarıyla aynı ruhu taşıyan ödüllü hikâye anlatımının büyüsüne kapıl. Sürekli büyüyen dünyayı arkadaşlarınla veya tek başına keşfet. YOLUNU SEÇ - Çok sayıda görev ve zorluk arasından istek ve hedeflerine uygun olanları seç. Elder Scrolls dünyasını yaşa. Yerin burası.