The Elder Scrolls Online: 3000 Crowns
Crown Store'da kullanmak için 3000 crown satın al. Crown Store'a, eşsiz evcil hayvanlar, binekler, kostümler ve diğer sanal mal ve hizmetleri satın almak için oyun içinden erişilebilir.