Tails of Iron 2: Whiskers of Winter
Güneyin Fareleri, Kemirgen ve Kurbağa arasındaki büyük savaştan sonra hayatlarını yeniden düzene koymaya başladıkları sırada, Kuzey'de kadim ve korkunç bir kötülük uyanır; kanatları ölüm kadar siyah, dişleri çelik kadar keskin ve kana susamışlığı sadece intikam için duyduğu açlığıyla yarışır. Warden of the Wastes'in genç varisi Arlo olarak, Dark Wings'i ilk ve son kez yenmek için Kuzey'in engin, karla kaplı topraklarında destansı bir göreve çık. Dev canavarları avla. Dağılmış klanları birleştir. Yerleşim yerini geliştir. Kan ve tahtın korkunç sırlarını keşfet... Kahramanlık zamanı geride kaldı. Krallığın, Kuzey'den gelen ve bu toprakları kaplayan kar kadar soğuk bir savaşçıya ihtiyacı var. Demirden bir fare... Böylelikle yeni bir hikâye başlar. Geniş, Buz Gibi Krallığı Keşfet RYO efsanesi Doug Cockle'ın sesiyle anlatılan, topyekûn savaşın eşiğindeki buz kesmiş topraklar olan Ratdom'un kuzey diyarlarında destansı bir maceraya atılmaya hazırlan. Dev Canavarları Avla Diyarın efsanevi canavarlarının izini sür ve yen. Kazandığın nadir kaynaklarla yok edici ekipmanlar üret. Ancak dikkat et, bu devasa canavarların bazıları kolay pes etmez... Acımasız Savaşta Ustalaş Kuzey'in toprakları çok tehlikeli bir yer bu yüzden hayatta kalma şansın olması için hızlı ve zorlayıcı savaşta ustalaşman gerek. Saldırılardan yuvarlanarak kaç, anlık saldırıları savuştur ve çeşitli dehşet verici infazlar kullan. Saldırılarını Kişiselleştir Kendi çeşitli geliştirilebilir silahlarını üret, savaşa uygun gördüğünde kullan; mızrakla hızlı vur, yayla uzaktan vur ya da sağlam vuran gürz ile dişlerini göster. Alternatif olarak yeni ölümcül tuzaklarla taktiksel avantaj kazan. Yerleşim Yerini Geliştir Savaş Warden of the Wastes topraklarını savunmak ile bitmiyor. Zorlukla kazandığın altınlarla Smithy'den daha güçlü eşyalar, Mutfak'ta daha lezzetli yemekler, Shoppe'den geniş yelpazede güçlü tuzaklar ve daha fazlası için yerleşim yerini oluştur ve geliştir! Yepyeni Büyüleri Açığa Çıkar Yepyeni büyü sisteminde Elektrik, Zehir, Ateş ve Buz güçlerinin yer aldığı, tahrip gücü yüksek "Elementa" büyülerinin kilidini aç. Tanrıların sana bahşettiği bu arena yıkan güçler sayesinde savaşların seyri çabucak değişebilir.