SNIPER Ghost Warrior 3
Följ med bakom fiendens linjer i det ultimata militära actionspelet. Utför dina uppdrag hur du vill i en oförlåtande öppen värld. Spela som prickskytt: Sätt stopp för dina fiender på långt avstånd. Kompensera för fallande projektilbanor, vindriktning och -hastighet, din andning och ställning samt vilket vapen du använder och vilken ammunition du matar det med. Spela som spöke: Smyg på dina fiender och eliminera dem obemärkt med ett stort antal tekniker. Det avancerade smygsystemet låter dig bland annat spana med drönare och navigera vertikalt. Spela som soldat: Använd ett stort utbud avancerade vapen och anpassa dem för att passa uppdragets behov och din egen personliga smak. Välj mellan automatkarbiner, hagelgevär, maskingevär och sprängämnen. Spela som alla tre: Du är en amerikansk prickskytt som skickats in bakom fiendens linjer i Georgien nära Ryssland. Skoningslösa krigsherrar har tagit över delar av området och det är upp till dig att förhindra en fullkomlig systemkollaps i landet. Utforska stora, öppna kartor med dynamiskt väder och en dygnscykel som faktiskt påverkar din spelstil. Sniper Ghost Warrior 3 är berättelsen om brödraskap, tillit och svek i ett land dränkt i blodet från ett inbördeskrig.