Weapon skin - Africa Tech
Özel silah görünümlerini edin ve silah kişiselleştirmelerini daha da ileri taşı. Benzersiz görünümler, tek oyunculu veya çok oyunculu oyun modlarında tüm dürbünlü tüfekler tarafından kullanılabilir. Dürbünlü tüfek deneyimini bir sonraki seviyeye taşı. Bu DLC, özel silah görünümleri içeriyor - Africa Tech.