Sker Collectors Bundle
SKER RITUAL Ödüllü İngiliz korku oyunu Maid of Sker'in manevi halefi olan eşli birinci şahıs hayatta kalma nişancı oyunu. Sessizler'e karşı hayatta kalmak için tek başına veya çevrim içi olarak en fazla 4 oyuncu ile birlikte oyna. MAID OF SKER Sker'in Nedimesi, İngiliz mitolojisinden ürkütücü yaratıkların var olduğuna inanılan ıssız bir otelde geçen, korku dolu bir hayatta kalma mücadelesidir. Sessiz Adamların kabuslarına cesurca direnin. Geldiklerinde paniğe kapılmayın — nefes bile almayın.