British Horror Bundle
Maid of Sker, İngiliz folkloründe dehşetli ve kan dondurucu bir hikâyeye sahip olan ücra bir otelde geçiyor. Sessizlerin kâbuslarına göğüs gerin. Paniğe kapılmayın… Nefes bile almayın! Kapıyı İki'Kere Çalma, psikolojik olarak korkunç bir şehir efsanesine dayanan bir birinci şahıs odaklı korku oyunudur. Suçluluk duygusu içindeki bir anne kendisine küsmüş kızını kurtarmak için intikam dolu, kötü ruhlu bir cadının şehir öyküsü ardındaki ürkütücü gerçeği ortaya çıkarmak zorundadır. Onu uyandırıp yatağından kaldırmak için kapı bir kere, ölülerin arasından kaldırmak için iki kere çalınır.