Don't Knock Twice
Kapıyı İki'Kere Çalma, psikolojik olarak korkunç bir şehir efsanesine dayanan bir birinci şahıs odaklı korku oyunudur. Suçluluk duygusu içindeki bir anne kendisine küsmüş kızını kurtarmak için intikam dolu, kötü ruhlu bir cadının şehir öyküsü ardındaki ürkütücü gerçeği ortaya çıkarmak zorundadır. Onu uyandırıp yatağından kaldırmak için kapı bir kere, ölülerin arasından kaldırmak için iki kere çalınır. Koskoca bir köşkün keşfine çıkıp gördüğünüz hemen hemen her nesneyle etkileşime girin. Kızınızı bulup kurtarmak amacıyla sizi çevreleyen terörden yakanızı sıyırmak veya onu defetmek için seçenekleri kullanıp gizlenmiş ipuçlarını arayarak köşkün her yerini derinlemesine araştıracaksınız. Oyun, yönetimini Caradog James'in (Makine) yaptığı ve Katee Sackhoff'un (Savaş Yıldızı Galactica) oynadığı Kapıyı İki'Kere Çalma filmi esas alınarak tasarlanmıştır.