Code HorizonSimülasyon
GOLD MINING SIMULATOR - Make your gold mining dream come true - start with a few spare bucks and work your way up to become a millionaire! Sit behind the wheel of multiple vehicles such as excavator, drill, front-end loader, bulldozer, and others. Purchase new and more efficient wash plant parts to increase your earnings. Explore a big, detailed world with four unique gold mining claims with fully deformable terrain. Each fragment of the world contains a background story you can discover in your spare time. Let’s get digging! In 911 OPERATOR, you take on the role of an emergency dispatcher, who has to rapidly deal with the incoming reports. Your task is not just to pick up the calls, but also to react appropriately to the situation – sometimes giving first aid instructions is enough, at other times a police, fire department or paramedics’ intervention is a necessity. Keep in mind, that the person on the other side of the line might turn out to be a dying daughter’s father, an unpredictable terrorist, or just a prankster. Can you handle all of this? PLAY ON ANY CITY IN THE WORLD Parts of this bundle might require manual installation (manage Games and apps).