Sheltered
Sheltered, derin ve duygusal bir hayatta kalma ve kıyamet sonrası felaket yönetimi oyunudur. Dünya çapında bir kıyametin ardından, korkmuş bir aile, buldukları terk edilmiş bir sığınakta hayatta kalmaya çalışır. Senin görevin, dört aile üyesini korumak. Sağlıkları ve hayatta kalmaları senin sorumluluğunda. Bir hata, bir yanlış karar, sevilen kişinin ebediyen yok olmasına yol açabilir. Sheltered, ölümün kalıcı olduğu bir dünyadır. Soğuk ve dar Sığınağı bir yuvaya dönüştürmeye çalışırken; klostrofobi, radyasyon ve zihinsel bitkinlik ile savaşacaksın. Aile üyeleri, çaresizce yaşama tutunurken; onları sığınağın kısıtlı korumasından uzaklaştırarak, hayati erzakları toplamak için tehlikeli ve ıssız arazilere göndermelisin. Karşına terk edilmiş şehirler, ortalıkta dolanan fraksiyonlar ve vahşi hayvanlar çıkacak. Karşına çıkan pek çok ahlaki tercihle nasıl başa çıktığına bağlı olarak, ailen hayatta kalacak ya da ölecek. Aile üyeleri açken, bir cesedi gömmek israf gibi görünecek.